I may not always be perfect
but i'll always try

----------------

Tänään
vähän parempi fiilis, taitaa olla jopa enemmän plussavoittoinen:

- ei edistystä poikarintamalla, tänään ei oo oikein oltu näköetäisyydellä
- eräs kaveri, joka ei oo ollut meidän kanssa pitkään aikaan kunnolla, ja nyt ruvennut olemaan kun mitään ei olis tapahtunut


+ paljon koulujuttuja tänään, kaikki meni paljon odotettua paremmin
+ kavereiden riidat alkaa selvitä, ainakin osittain mun ansiosta
+ vanhojen kavereiden kanssa entistä kivempaa, uudempien kanssa välit paranee
+ meidän kissat on tänään asunut meillä 2 viikkoa, ja ne on jo nyt vienyt mun sydämen


Pitäisköhän alkuun tylsistyttää taas poikakuulumisilla. Tänään tosiaan ei oo oikeen oltu näköetäisyydellä, ohikulkiessa vaan nähty, mutta sillon kyllä katottiin silmiin. Mä olen kyllä kauempaa katellut ja en vaan ymmärrä miten joku voi tuntua niin sopivalta. :)

Sitten tosiaan yks kaveri, jonka kanssa ei pahemmin ole oltu tekemisissä kuin tunneilla, on alkanut nyt taas yrittää olla niiin hyvää kaveria että. Koko 9. -luokan aikana ei oo oltu välkillä/vapaa-ajalla yhdessä kun se on ollut vain poikaystävänsä kanssa. Nyt niillä selvästi näyttää menevän vähän huonommin ja nyt yrittää taas olla kaveri. Me on kyllä sanottu sille siitä, että luuleeko se, että me oltais kuin mitään ei olis tapahtunut, mut se vaan menee ihan hiljaiseksi eikä sano mitään. Mä ite oon kai eniten kaveriporukasta tämän ihmisen aikeita vastaan, muut hyväksyy paremmin. Mua vaan ärsyttää kauheesti tollainen, että sillon kun on poikaystävä, niin kaverit on kakkossijalla, mut sitten kun suhde loppuu, ollaan taas kuin ei mitään.


Tosiaan koulujutut tänään tosi hyvin mennyt. Ruotsin koe oli, ja siitä olikin odotukset aika korkealla, kun oon yleisestikin ihan hyvä ruotsissa. Joten se meni ihan hyvin. Äikän tunnilla pidettiin puheita, ja omani meni ihan hyvin, vaikka vähän jännittikin. Mutta suurin ihme oli, kun saatiin uskonnon etiikan työt takaisin (jonka tein yhdessä yhden kaverin kanssa seksuaalivähemmistöistä) ja saatiin siitä 8! En olisi ikinä uskonut. Tehtiin se nimittäin kahdessa päivässä ja kopioitiin melkein kaikki suoraan jostain. Lisäksi se piti painottua pohdintaan, eikä meillä ollut pahdintaa melkein yhtään. Joten olen iloinen. :D

Ja eilen kertomani riita hyvän kaverini ja hänen ihastuksen välillä näyttää olevan selkenemään päin, ei kyllä vielä uskalla mitään varmaa sanoa mutta toivon. Lisäksi olen iloinen, kun sopu on varmaan saanut alkunsa siitä, kun toimin välienselvittäjänä. Tämä poika pyysi puhumaan järkeä kaverini päähän, ja vähän yritinkin, ja siitä on selvästi ollut hyötyä.

Seuraavaa tuskin tarvitsee kauheasti selitellä, olen nauttinut kavereitteni seurasta ja vaikuttaa että suhteet uudempiikin kavereihin paranee koko ajan.

Kaksi viikkoa sitten meille muutti 2 kissaa, jotka otettiin eläinsuojeluyhdistykseltä. Ne täyttää elokuussa vuoden, eli nuoria on vielä. Nimeltään ne ovat Viiru ja Pesonen, ja eiköhän ole aika selvää, että Viiru on raidallinen ja Pesonen on melkein kokonaaan musta. On ne kyllä niin ihania! Nyt alkaa jo pikkuhiljaa antaa silittää, vaikka vähän ujosteleekin. :) Leikkii kauheasti ja kerjää herkkuja.